Reflexrundan Stygg

Samling vid duschhuset på västra sidan av hästbanan kl 18:00 för gemensam uppvärmning, och intervallstart kl 18:20 enl. karta. 

Relfexer sitter uppe. Varje löpare springer valfritt antal, vila ca 1,5-2 min från den som är först tillbaka, gruppering sker efter fart på första rundan.  OL-skor och lampa rekommenderas.

Kommentera nedan om du kommer, viktigt för LOK-stöd (gäller även träningsmedlemmar) och för att det är bra för TK att veta vilka aktiviteter som är populära.

3 kommentarer

  1. Sanna Fasth
    Sanna Fasth
    2026-01-04

    Skoj upplägg! Med på intervaller och prolog

  2. Odin Ek
    Odin Ek
    2026-01-04

    Kommer på båda!

Lämna ett svar