BWN #8 Masstart i Lexbydal

När:
2026-01-15 kl. 18:00 – 20:00
2026-01-15T18:00:00+01:00
2026-01-15T20:00:00+01:00
Var:
Mellby Norra Industriområde
Bergsjödalen 59
415 23 Göteborg

VIKTIGASTE INFO:

Vi kör masstart med varianter kl. 18:15. Kom senast kl. 18:00 om du vill vara med i masstarten.
Efter masstarten kan bli möjlighet att springa individuellt.

Anmälan
Skriv vilken klass och vilken variant (se varianterna nedan) du vill springa senast kl. 10:00 torsdagen den 15 januari för att garantera karta.

Resa
Platsen är lätt att nå med cykel.
Skriv gärna i anmälan om du har bil och kan ta med andra, eller om du söker skjuts i bil.

Mötesplats (Mellby Norra Industriområde): https://maps.app.goo.gl/9zsmjhWmjTkiWsy56

O-Range: Click Here (tyvärr var ett problem med att dela en länk eftersom det fanns så många varianter så du måste hitta den i publik-listan, fråga om du behöver hjälp)

Livelox: Click Here


O-Range Tutorial: https://www.o-range.no/index.php/tutorial-basic

Information om bana:

Start: 600m +50m vert. Startpunkt 90m.

H-Long+ | 1 variant | est. 75-85 min

H-Long | 6 varianter | est. 55-65min

D-Long | 4 varianter | est. 55-65min

H-Mellan | 4 varianter | est. 40-50 min

D-Mellan | 4 varianter | est. 40-50 min

Varianter

Course | Controls | Length
H-Long 18 7.9–8.1 km
AD 18 8.0 km
AE 18 7.9 km
BD 18 8.0 km
BE 18 7.9 km
CD 18 8.1 km
CE 18 8.0 km
H-Long+ 24 9.7 km
D-Long 18 6.9–7.0 km
AC 18 7.0 km
AD 18 7.0 km
BC 18 6.9 km
BD 18 6.9 km
H-Mellan 16–17 5.8–5.9 km
AC 17 5.9 km
AD 16 5.9 km
BC 17 5.8 km
BD 16 5.8 km
D-Mellan 13 4.6–4.8 km
AC 13 4.7 km
AD 13 4.6 km
BC 13 4.8 km
BD 13 4.7 km

 

 

14 kommentarer

  1. Sanna Fasth
    Sanna Fasth
    2026-01-11

    Dam lång

  2. Odin Ek
    Odin Ek
    2026-01-11

    Herr lång

  3. Malin Agervig Kristiansson

    Dam lång! Kan ta bil

  4. Odin Ek
    Odin Ek
    2026-01-13

    Kan ta bil

  5. Quentin Moulet
    Quentin Moulet
    2026-01-13

    Herr lång, kan ta bil

  6. Peter Gönczi
    Peter Gönczi
    2026-01-13

    Herr lång, tar gärna skjuts

  7. Anthony Riley
    Anthony Riley
    2026-01-14

    Hej vänner! Snön smälter och BWN kommer imorgon. Jag ska lägga ut reflextejp men jag rekommenderar fortfarande att använda O-range eftersom det finns många varianter och med tanke på regnet är jag inte säker på hur bra tejpen kommer att hålla. Jag skickar er variant på Messenger (eller i en kommentar om jag inte hittar er) på torsdag morgon så leta efter ett meddelande ni behöver för att sätta upp O-range. Kontakta gärna de som har bil, men platsen kan också nås med cykel eller buss om ni inte hittar någon plats.

  8. Henning Falkenström

    Herr mellan, tar gärna skjuts

  9. Svante Selin
    Svante Selin
    2026-01-14

    Herr lång

Lämna ett svar