PREMIÄR! Reflexrundan Stygg

Välkommen på nypermiären av en av de två nya rundorna för vintern, komponerade av Filip och Ludvig. 

Samling vid duschhuset kl 18:00 för gemensam uppvärmning, och intervallstart kl 18:20 enl. karta. 

Relfexer sitter uppe. Varje löpare springer valfritt antal, vila ca 1,5-2 min från den som är först tillbaka, gruppering sker efter fart på första rundan.  Terrängskor/OL-skor och lampa rekommenderas.

Kommentera nedan om du kommer, viktigt för LOK-stöd (gäller även träningsmedlemmar) och för att det är bra för TK att veta vilka aktiviteter som är populära.

10 kommentarer

  1. Ludvig Ek
    Ludvig Ek
    2025-11-23

    Kommer!

  2. Anthony Riley
    Anthony Riley
    2025-11-25

    Kommer med kompis

Lämna ett svar