Reflexrundan Snygg

Vi byter och kör Reflexrundan Snygg denna vecka istället för Golbanan eftersom det är för mycket vatten där just nu och vi riskerar att förstöra gräset för mycket.

Samling vid duschhuset på västra sidan av hästbanan kl 18:00 för gemensam uppvärmning, och intervallstart kl 18:20 enl. karta.

Relfexer sitter uppe. Varje löpare springer valfritt antal, vila ca 1,5-2 min från den som är först tillbaka, gruppering sker efter fart på första rundan.  Terrängskor/OL-skor och lampa rekommenderas.

Kommentera nedan om du kommer, viktigt för LOK-stöd (gäller även träningsmedlemmar) och för att det är bra för TK att veta vilka aktiviteter som är populära.