Nu när den mesta av snön har försvunnit och det blir allt ljusare på eftermiddagarna kör vi ännu en träningsdag nu på lördag för att slipa på tekniken inför säsongen.
Vi planerar för två teknikträningar på lördag enligt följande program:
Fm: O-teknik medel på Norra Bergsjön med individuell start och fokus på vägval och fysik.
Samling: Parkering vid Geråshallen med start från 09:30 enligt startlista.


Em: O-teknik sprint – 3 stycken slingor om ca 1.5 km vid Ramberget (Keillers park) i grupper om 3-4 med omstart efter varje slinga. Hög fart med fokus på vägval och kupering.
Samling: Rambergsvallens parkering kl 16.00

Startlista och startschema tillämpas på förmiddag respektive eftermiddag enligt rådande läge.
Kom – spring – åk hem. Åk bara bil med den du normalt umgås med. (Det är cykelavstånd till båda träningarna.)
Anmälan som kommentar.
Vi hoppas på god uppslutning!
2021-03-02
springer MD på formiddagen!
2021-03-02
Jag är med. FM + EM
2021-03-02
Kommer!
2021-03-06
återbud eftermiddag
2021-03-02
Kommer!
2021-03-02
Jag är med på fm!
2021-03-02
FM
2021-03-02
Är med på båda!
2021-03-02
med på båda!
2021-03-02
Jag och Linnea är med på FM!
2021-03-02
Med på fm!
2021-03-03
Med på FM!
2021-03-03
Springer gärna medeln!
2021-03-04
Är gärna med på båda!
2021-03-04
Med på EM! 🙂
2021-03-04
Runa Fremstad och Eric Börjeskog är med på EM
2021-03-04
Jag kommer på båda. Har sprungit medeln i Begsjön så kan vara med och försöka följa upp eller bara springa med någon om det finns intresse 🙂
2021-03-04
Jag ar sugen för medel 😀 Sara du kan gärna följa mig och lägga lite press på mig
2021-03-04
Gärna med FM!
2021-03-05
Är gärna med på fm
2021-03-05
Hänger gärna med EM!
2021-03-05
Jag är med!
2021-03-05
Med på båda!
2021-03-05
Jag o Fredrik kommer.