WOC 2019 samling 4-6/1

Strax efter nyår drar vi åter till Sarpsborg för nästa samling inför WOC i augusti. Som vanligt bor vi på vår bas på Stenbekk.

Avresa fredag eftermiddag med ett kvällspass med lampa innan vi kommer fram till boendet. Ev åker vi upp till Mysen och Einarbu på lördagen och kör de två träningarna vi hoppade över senast på grund av snön. Söndag någon form av långpass med teknikinslag.

Lägeravgift 250kr

Anmälan som kommentar nedan senast 21/12.

Nästa samling blir den 25-27/1. Då hoppas vi att många följer med då det är vårt planerade helgläger i januari. Vid snö kikar vi på alternativa snöfria marker.

Nyheten publicerad på gamla websiten

Kommentarer

Namn: Max Peter  Inlagt: 2018-12-23 kl.16.24
Jag är med om det är bra förutsättningar  
  
Namn: Sina  Inlagt: 2018-12-18 kl.12.12
Jag kommer gärna, också lite tidigare om det inte är för mycket snö!  
  
Namn: Johan  Inlagt: 2018-12-14 kl.21.51
Jag vill med! Också med reservation för snö.  
  
Namn: Miri  Inlagt: 2018-12-14 kl.13.28
Er med. Vil gerne rejse op tidligere -fx. ons/tors.  
  
Namn: Vetle  Inlagt: 2018-12-14 kl.10.29
Jag vill med. Åker möjligtvis upp några dagar tidigare  
  
Namn: Månsson  Inlagt: 2018-12-14 kl.10.28
Jag vill med. Så länge det är relativt snöfritt.  
Ad Ministrator
Admin a.k.a. Glenn, har postat många artiklar på hemsidan. Mest är det för att han migrerade dem från gamla webbsidan och då automatiskt fick cred för att skrivit dem...

Lämna ett svar