Anmälan mat 4/12

Det blir pasta bolognese på tisdag och ett vegetariskt alternativ. Skriv en kommentar före 15:00 på tisdag

Det blir pasta bolognese på tisdag och ett vegetariskt alternativ. Skriv en kommentar före 15:00 på tisdag

Mvh Kockarna

Andreas och Anders

 

2018-12-02 21:43 Kasper F
En vuxen tack 🙂

2018-12-02 21:49 Filip O
En vuxen tack 🙂

2018-12-02 21:51 Håvard
2 vuxen tack 🙂

2018-12-02 22:22 AnnaN
en vuxen tack

2018-12-02 22:42 Sina
En vuxen tack! 🙂

2018-12-02 22:59 Kjell e
1 vuxen

2018-12-03 05:16 Elin H
En vuxen tack!

2018-12-03 06:49 Emmi emmii.jokela@gmail.com
En vuxen tack!

2018-12-03 07:58 Sara H
En veg tack!

2018-12-03 08:41 Johan
Mat tack

2018-12-03 10:03 Kjell.R
en till

2018-12-03 11:54 John
En vuxen tack

2018-12-03 12:53 Frida G
1 veg tack!

2018-12-03 15:27 Sebastian
En vuxen tack!

2018-12-03 16:12 Elin P
En mat tack!

2018-12-03 17:33 Janne
En vuxen

2018-12-03 19:07 Josh
En vixen tack 😀

2018-12-03 20:05 ulf k
2 vuxna!

2018-12-03 20:19 Stefan K
Gärna mat för en vuxen och två ungdomar

Tack

2018-12-03 20:30 Victoria
En voksen takk 🙂

2018-12-03 20:30 Øyvind
En voksen, takk!

2018-12-03 21:31 Robert Tove Linn Eneljung
3 veg tack!

2018-12-04 07:01 Johanna
Tre stycken tack

2018-12-04 07:38 Rikard A
2 st, tack!

2018-12-04 09:45 Lisa
2 vuxna tack

2018-12-04 09:57 Max Peter
En vuxen tack!

2018-12-04 10:19 Josefin Tjernlund
En mat tack

2018-12-04 10:27 Morten
En vuxen tack!

2018-12-04 14:16 Henrik Erdalen
En vuxen och en ungdom tack

Nyheten publicerad på gamla websiten

Ad Ministrator
Admin a.k.a. Glenn, har postat många artiklar på hemsidan. Mest är det för att han migrerade dem från gamla webbsidan och då automatiskt fick cred för att skrivit dem...

Lämna ett svar