Inför stundande VM-tester erbjuder vi en samling med fokus på den terräng som väntar där. Vi bor på Stenbekk som vi brukar.
Anmälan som kommentar nedan eller direkt till Fredrik L senast lördag 22/6.
Program finner du i bifogat dokument.
| Namn: Johan | Inlagt: 2019-06-24 kl.08.46 |
| Jag vill med, troligen fre-lör. | |
| Namn: Max Peter | Inlagt: 2019-06-23 kl.11.04 |
| Fredag-söndag | |
| Namn: Vetle | Inlagt: 2019-06-23 kl.10.46 |
| Åker upp fredag-söndag | |
| Namn: Lisa | Inlagt: 2019-06-22 kl.20.14 |
| Jag vill gärna vara med. Åker som Miri och Sara dit. Men åker hem torsdag kväll. | |
| Namn: Miri | Inlagt: 2019-06-19 kl.13.37 |
| Samme plan som Sara |