
Julen närmar sig och det är en tradition att förebereda sig med klubbtävlingen Julgrisracet och efter smaka på julmaten. Banor för alla åldrar och anmäl er i Eventor.
Plats: Klubbstugan
Start: 13:00 – 14:00
Banor:
– 7,7 km svart/violett
– 5,5 km svart/violett
– 2,9 km röd
– 1 km grön
Vid tretiden har gammeltomtarna duktat fram julmat i klubblokalen och vi hoppas att några smånissar kommer att underhålla med sång och musik.
Du kan även prova och se ut lämpliga julklappar i form av underställ och strumpor från Ullmax.
Anmäl dig för mat som en kommentar här nedan.
Anmäl er till julgrisracet på Eventor senast torsdag 13:e december https://eventor.orientering.se/Events/Show/24353
Välkommen!
| 2018-11-27 22:35 Christer |
| Jag kommer. |
| 2018-11-28 10:02 Kjell E |
| Kommer |
| 2018-11-29 07:19 Hans C |
| kommer |
| 2018-12-05 09:15 Kjell.R |
| kommer |
| 2018-12-05 19:38 Familjen Eng |
| Trevligt, vi kommer, 2 vuxna och 2 barn |
| 2018-12-06 06:09 Anders H |
| Jag kommer |
| 2018-12-06 14:39 Camilla Engstrand |
| 2 vuxna, 3 barn |
| 2018-12-08 11:29 Karolina och Fredrik |
| 2 vuxna och en liten tomte |
| 2018-12-08 13:02 Erdalen |
| 2+2 |
Nyheten publicerad på gamla websiten