Julgrisrace och julmat lördag 15:e dec

Julgrisen blåvit

Julen närmar sig och det är en tradition att förebereda sig med klubbtävlingen Julgrisracet och efter smaka på julmaten. Banor för alla åldrar och anmäl er i Eventor.

Plats: Klubbstugan

Start: 13:00 – 14:00

Banor:
– 7,7 km svart/violett
– 5,5 km svart/violett
– 2,9 km röd
– 1 km grön

Vid tretiden har gammeltomtarna duktat fram julmat i klubblokalen och vi hoppas att några smånissar kommer att underhålla med sång och musik.

Du kan även prova och se ut lämpliga julklappar i form av underställ och strumpor från Ullmax.

Anmäl dig för mat som en kommentar här nedan.
Anmäl er till julgrisracet på Eventor senast torsdag 13:e december https://eventor.orientering.se/Events/Show/24353

Välkommen!

 

2018-11-27 22:35 Christer
Jag kommer.

2018-11-28 10:02 Kjell E
Kommer

2018-11-29 07:19 Hans C
kommer

2018-12-05 09:15 Kjell.R
kommer

2018-12-05 19:38 Familjen Eng
Trevligt, vi kommer, 2 vuxna och 2 barn

2018-12-06 06:09 Anders H
Jag kommer

2018-12-06 14:39 Camilla Engstrand
2 vuxna, 3 barn

2018-12-08 11:29 Karolina och Fredrik
2 vuxna och en liten tomte

2018-12-08 13:02 Erdalen
2+2

Nyheten publicerad på gamla websiten

Ad Ministrator
Admin a.k.a. Glenn, har postat många artiklar på hemsidan. Mest är det för att han migrerade dem från gamla webbsidan och då automatiskt fick cred för att skrivit dem...

Lämna ett svar