Anmälan mat 27/11

Bättre sent än aldrig.

Det blir såklart mat även i morgon efter träningen! Anmäl dig nedan med en kommentar, helst innan kl12 på tisdagen 27/11. Mvh, Anna och Sara

 

2018-11-26 19:14 Emmi emmii.jokela@gmail.com
En mat tack!

2018-11-26 19:17 Vetle
En vuxen tack

2018-11-26 19:23 Sina
En vuxen tack!

2018-11-26 19:27 Månsson
En vuxen tack!

2018-11-26 19:27 Ingjerd
En vuxen tack!

2018-11-26 19:39 Josh
En vixen tack

2018-11-26 19:39 Kjell E
Mat tack

2018-11-26 20:54 Kirsi
1 vuxen, mjölkfritt tack!

2018-11-26 21:01 Kasper
En vuxen tack 🙂

2018-11-26 21:35 Jonas
1 vuxen

2018-11-26 21:37 Janne
En vuxen

2018-11-26 22:29 Christer
En senior, tack

2018-11-27 05:31 Robert Tove Meja Linn Eneljung
4 veg om det går tack.

2018-11-27 06:50 Stefan K
1 vuxen och två ungdomar tack

2018-11-27 07:05 Lisa
2 vuxna

2018-11-27 07:58 Daniel
En vuxen tack.

2018-11-27 08:09 Sebastian
En vuxen tack

2018-11-27 08:17 Victoria
En vuxen tack 🙂

2018-11-27 09:16 Helen Carlbom helen.carlbom@spray.se
1 vuxen, 1 ungdom tack!

2018-11-27 09:21 Lukas Erdalen
En mat tack!

2018-11-27 09:54 Richard Sjöholm
En vuxen tack!

2018-11-27 10:04 Ulf kokinsky
2 hungriga vuxna 🙂

2018-11-27 10:15 Johan
En vuxen tack

2018-11-27 10:52 Øyvind
En vuxen tack!

2018-11-27 10:54 Andreas
En vuxen tack

2018-11-27 10:59 HK
I sista minuten

2018-11-27 10:59 Jimmy
1 st vuxen tack.

2018-11-27 11:15 Sandra
1 vuxen o 1 junior tack

2018-11-27 12:29 Grunde
1 mat tack, om det inte är för sent

Nyheten publicerad på gamla websiten

Ad Ministrator
Admin a.k.a. Glenn, har postat många artiklar på hemsidan. Mest är det för att han migrerade dem från gamla webbsidan och då automatiskt fick cred för att skrivit dem...

Lämna ett svar