Strax efter nyår drar vi åter till Sarpsborg för nästa samling inför WOC i augusti. Som vanligt bor vi på vår bas på Stenbekk.
Avresa fredag eftermiddag med ett kvällspass med lampa innan vi kommer fram till boendet. Ev åker vi upp till Mysen och Einarbu på lördagen och kör de två träningarna vi hoppade över senast på grund av snön. Söndag någon form av långpass med teknikinslag.
Lägeravgift 250kr
Anmälan som kommentar nedan senast 21/12.
Nästa samling blir den 25-27/1. Då hoppas vi att många följer med då det är vårt planerade helgläger i januari. Vid snö kikar vi på alternativa snöfria marker.
Nyheten publicerad på gamla websiten
Kommentarer
| Namn: Max Peter Inlagt: 2018-12-23 kl.16.24 |
| Jag är med om det är bra förutsättningar |
| Namn: Sina Inlagt: 2018-12-18 kl.12.12 |
| Jag kommer gärna, också lite tidigare om det inte är för mycket snö! |
| Namn: Johan Inlagt: 2018-12-14 kl.21.51 |
| Jag vill med! Också med reservation för snö. |
| Namn: Miri Inlagt: 2018-12-14 kl.13.28 |
| Er med. Vil gerne rejse op tidligere -fx. ons/tors. |
| Namn: Vetle Inlagt: 2018-12-14 kl.10.29 |
| Jag vill med. Åker möjligtvis upp några dagar tidigare |
| Namn: Månsson Inlagt: 2018-12-14 kl.10.28 |
| Jag vill med. Så länge det är relativt snöfritt. |