Danskar på besök

Helgen 15-16 December har vi ett gäng Danskar på Besök.

Du kan springa deras banor om du vill.

Båda dagarna finns det Svarta banor på 3, 5 resp. 7 km att springa.

Banorna är olika de dagarna, men alla har start och mål vid vår anläggning.

Vill du springa anmäler du dig på eventor.

Observera att den 15:e anordnas även vårt Skinklopp.

 


Nyheten publicerad på gamla websiten

Ad Ministrator
Admin a.k.a. Glenn, har postat många artiklar på hemsidan. Mest är det för att han migrerade dem från gamla webbsidan och då automatiskt fick cred för att skrivit dem...

Lämna ett svar