Helgen 15-16 December har vi ett gäng Danskar på Besök.
Du kan springa deras banor om du vill.
Båda dagarna finns det Svarta banor på 3, 5 resp. 7 km att springa.
Banorna är olika de dagarna, men alla har start och mål vid vår anläggning.
Vill du springa anmäler du dig på eventor.
Observera att den 15:e anordnas även vårt Skinklopp.
Nyheten publicerad på gamla websiten